Szauna világ

 

Szauna fajtáink:

Finn szauna:
A forró (80-90 C fok) és száraz levegő hatására az emberi szervezet hő leadással, verejtékezéssel válaszol.
Helyes használata: a szaunázás előtt zuhanyozzunk le, majd száraz testtel 3-4-szer egyre hosszabb időt (5-15 perc) tartózkodjunk bent. A szünetekben pedig egészséges szervezetnél ajánlott a hideg zuhany, amely serkenti a vérkeringést. Szaunázás után ne feledkezzünk meg a pihenésről sem!

 

Tradicionális gőzfürdő:
A gőzkabin javítja az egészséget és használata élvezetes. Kiegészítő tevékenységként a gőzkabin különösképpen ajánlott számos egészségügyi probléma, megbetegedés enyhítésére a magas gőztartalmának és a nedves hő általános hatásainak köszönhetően.
A gőzfürdő nagy előnye a bőrre gyakorolt igen kedvező hatásában rejlik. A nedves hő stimulálja a szubkután vérkeringést és alaposan tisztítja a bőrt úgy, hogy megnyitja a pórusokat és eltávolítja az elhalt hámsejteket. A bőr ettől puha, tiszta és selymesen sima lesz.

Illatkamra:

 30-40 fokos helyiség illóolajok alkalmazásával közepes páratartalom mellett. Órákon át élvezhető, nem terheli a szervezetet.

Bio szauna:
40-50 fokos szauna körülbelül 20%-os páratartalommal. Minden érzékszervünkre hat, szín-, fényterápia, és aromaterápia egyben. Felüdíti a testet, ellazít, vagy élénkít.